0265102200

Report a phone call from 02-6510-2200 and help to identify who and why is calling from this number.
  • 0
    Maijastiina
    Soitti joo. Katsoin heti täältä että sama juttu käynyt muillekin. Ei kannata soitella takaisin tuntemattomiin numeroihin!
  • 0
    jeps
    Lauantaina puolenpäivän aikaan soittivat.
  • 0
    Ville
    Mulle tosta saatanan numerosta on yritetty soittaa nyt 23 kertaa parin viimeksi kuluneen viikon aikana (TeleFinland Lapissa) keskimäärin pari kertaa päivässä - ihmisten aikoihin tosin. En ole vastannut kertaakaan ton "turkulaisen" yhteydenottoyritykseen. Kaikkia perkeleitä niitä pitääkin olla ihmisten kiusana!
  • 0
    +358265102200
    minkä ihmeen takia pitää tästä +358265102200 numerosta soitella eikä kerkiä vastata,kun se tehdään jatkuvasti. luulis jo tajuavan itsekin ettei enää soitella
    jos viellä tulee soittoja on se jo HÄIRINTÄÄ josta voi tehdä rikosilmoituksen
    seuraavaksi
    • Caller: ---------------------------------
  • 0
    Janppa
    Tänään alkoivat puhelut klo 13:48 töissä ollessa. Jostain syystä heräsivät epäilykset kun puhelu oli niin lyhyt, en soittanut takaisin. Seuraava 15:43 ja nyt viimeisin 17:38. Googletin numeron ja rantauduin tälle blogille. Onneksi en vastannut mikäli nuo tällä sivustolla esitetyt epäilyt pitää paikkansa. Heräsi kuitenkin kysymys näitä juttuja lukiessa: onko kenelläkään tänne vastanneista näkynyt laskuissa mitään ylimääräistä? Vastauksia on kuitenkin kertynyt tänne varsin pitkältä ajalta joten dokumentteja ja todistusaineistoa luulisi löytyvän. Ps. vittumaista killuutusta pitemmän päälle.
  • 0
    sam
    Soi pari kertaa. En kerennyt vasta. Enkä kyllä peräänkään soita.
  • 0
    Helena
    Tää numero +358265102200 on soitellut mulle jo viime vuonna. Antaa aina soida vain sen verran, ettei taatusti ehdi vastata. En ole soittanut takaisin kun kuulin siitä seuraavan yllätyksiä puhelinlaskuun. Eli soittelee tänne Helsinkiin.
  • 0
    J
    Äsken tuli tännekin puhelu tuostanumerosta. Nuo pitäis saada laittomaksi tai ainakin joku rajoitus 1kpl per viikko tai kuukausi! Näytti tulleen 3 puhelua päivän aikana, pitänee laitella joku Blacklist ohjelma luuriin ja syötllä noita tunnettuja numeroita sinne...
    • Caller: PrklVituttaaTällänen OY
  • 0
    Yrityksestä
    taitaa olla ihan OIKEA yritys joka tekee näitä puheluja, jos hieman tsekkailee mikä on ja mitä tekee... noihin laskutushuiputuksiin en kyllähän tän osalta usko
  • 0
    RANDOM
    Eli jos haluatte päästä niistä eroon, niin vastatkaa ja sanokaa, että ette halua ottaa osaa tutkimuksiin, niin puhelut loppuvat, KIITOS :D
  • 0
    RANDOM
    Ja jos sieltä teille soitetaan niin ei maksa mitään ja jos soitatte takaisin, niin sekään ei maksa kuin normaalin puhelun verran
  • 0
    anonymous
    http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttaj ... ramarkkinointi/


    Puhelinmyyntiä koskevat samat periaatteet kuin mainospostia eli yrityksellä on oi­keus soittaa markkinointipuheluita kuluttajalle, ellei tämä kiellä sitä.

    Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitolla on rekisteri, johon voi ilmoittaa, ettei halua puhelinmarkki­nointia. Rekisteriin ilmoittaudutaan soittamalla numeroon 0600 13404 ma - pe klo 8.30 - 18 (puhelun hinta 0,39 €/min +pvm).

    Kieltää voi myyntiin, markkinatutkimukseen tai hyväntekeväisyyteen liittyvät soitot. Kielto voi koskea joko yhtä nimettyä myyjää tai yhtä yritystä tai se voi koskea kaikkia Suomen Asiakkuusmarkkinointiliiton jäsenyrityksiä.

    Puhelusta perittävällä maksulla pyritään kattamaan rekisterin ylläpidosta aiheutuvia kuluja. Rajoituksen voi tehdä vain sellai­sen puhelinliittymän osalta, jonka liittymäsopimuksen on tehnyt itse. Ilmoitus on teh­tävä henkilökohtaisesti.

    Kielto on voimassa 3 vuotta, jonka jälkeen kielto on uusittava. Jos puhelinnumero muuttuu, on tehtävä uusi ilmoitus. Kieltojen järjestelyyn ASML varaa aikaa, jonka takia kielto tulee voimaan 1 - 3 kuukauden kuluessa ilmoituksesta.

    Puhelinmyyntikiellon voi esittää myös jokaiselle puhelimitse yhteyttä ottavalle suoramarkkinoijalle.
  • 0
    jamppa
    | 1 reply
    Kyllä ne saa katkaistua puhelun sieltä toisesta päästä, joku jätkä rupes multa kyselemään tyhmiä tosta numerosta, kysyin siltä että lentääkö sun mälli liian aikaisin vai mikä on ongelma ja se löi mulle luurin korvaan.
  • 0
    Random replies to jamppa
    Joo se hintti ei oo enää siel töis. sai kenkää. kävi työkaverin tissiinki kiinni
  • 0
    Pohdiskelija
    | 1 reply
    Avopuolisolleni on tullut kesästä 2010 alkaen kyseisestä numerosta puheluita juuri tuohon kertomaanne tyyliin. Kun vastaat, yhteys katkeaa. Takaisin ei olla koskaan soitettu. Avokin liittymä on DNAlta.

    Viimeisin puhelu tuli 1.2.2011 noin 19:30 aikoihin.

    Villi veikkaukseni on, että kyseessä on mahdollisesti jonkun nettitikku tai vastaava, joka soittelee minne sattuu, jonkun viruksen tai haittaohjelman takia. Sitä miksi se sitä tekisi, minkä mahdollisen hyödyn takia, jäänee arvoitukseksi.

    Tässähän olisi jutunjuurta ja selvittelyä vaikka jollekkin lehdelle.
  • 0
    mmää replies to Pohdiskelija
    minä sain soiton äsken 25.11.2011 iltapvällä lähes samaisesta numerosta, vain 200 lopussa ei ole 200 vaan 210.
    Ja kun vastasin , puhelu katkesi.
    Jotain yrityspilapuheluitako? jotka koittavat että soitetaan takaisin..??
  • 0
    janne
    | 1 reply
    02 65102210 ja 02 36105121 puhelut katkaistaan ennen kuin ehtii vastata. En tietenkään vastaa tai soita näille huijareille.
  • 0
    Jape replies to janne
    Hölmöä olla vastaamatta. Pääsee paljon paremmin eroon kun oikeasti vastaa ja antaa kertoa asian ja kieltäytyy vaikka sitten. Mistään huijareista ei tunnu olevan kysymys. Norstat näyttää olevan ihan normaali tilastotutkimusyritys. Kun kysyin asiasta, niin sieltä joku kertoi, että heiltä tavoitellaan yleensä ihmisiä niin kauan, että vastataan edes kerran. Haastattelija näkee numeron vasta kun vastataan, ja merkkaa sitten uudelleensoiton sovittuun aikaan tai poistaa numeron. Pahoitteli vielä asiaa, mutta sanoi että tekee vain työtään. Olen useampaankin kyselyyn osallistunut ja niitä kyselyitä on tullut mm. jostain EU:hun liittyvistä asioista, apteekkituotteista, vanhustenhuollosta ja vaikka mistä, mutta mitään ei ole ikinä myyty.
  • 0
    Jarmo replies to Hippi
    Kun kysyin, sanoivat, että soittavat Porista. Tekevät tilastokyselyitä. Olen muutamaan osallistunutkin.
  • 0
    Jape replies to Sauli
    Kuulemma Porista. Oon johonkin EU-kyselyihin osallistunutkin, jotain ympäristöjuttuja. Ja toinen kysely jostain apteekkituotteista. Ihan harmiton. Googlasin sivutkin. Ei myyty mitään.

Submit a comment about 0265102200 phone number:

The company that called you.
 
Other phone numbers that starts with 026