0265102200
Report a phone call from 02-6510-2200 and help to identify who and why is calling from this number.
- LordBhorakHelsingin suunnalla ollaan ja tännekin kilautti just tänään tuo numero. Kerkesin siinä ihmetellä luuri kourassa, että "mikäs hiton numero se tää on" ja sit meni poikki. Ei kyl tasan ole mikään tilastokeskus, jos eivät perkele edes vastausta jaksa odottaa.
- ISOJormaVastatkaa ja katkaskaa perään, niin voisi kuvitella että soitot loppuvat..eikä numero jää kiertoon "vastaamattomana"..Taitaa noilla olla automaattiset systeemit jossei henkilöä tavoiteta menee numero jonoon takaisin...
- DanielTännekin tulee useita puheluita päivässä kyseisestä numerosta. Alkoi n. viikko sitten. En ole vielä vaivautunut vastaamaan.
- MeikäTuosta numerosta tuli jokin aika sitten useampi puhelu. En vastannut yhteenkään ja nyt puheluita ei ole tullut aikoihin..
- Caller: 0265102200
- MNTänään tuli yksi puhelu, en sattunut olemaan vastaamassa. Enkä vastaakaan, jos rupee soittelemaan tiuhempaan.
- Caller: 0265102200
- Vantaajuuri tuli nopea puhelu tuosta numerosta, en kerinnyt vastaamaan ja onneksi en sit soittanu takasin, kun luin nämä kommentit täällä
- SarzaNumero 0265102200 terrorisoinut minua jo usean viikon ajan. Eilen soitti ainakin viisi kertaa. Laitoin numeron suodatukseen, ettei puhelin soi.
- helsinkipuhelinhäiriköintiä 2 viikkoa, päivittäin, klo 8-21 välillä n. 3-4 krt
lähetin palautetta:
Suomen tilastopalvelu
Toimitusjohtaja Heidi Laitinen
Puh. +358 50 4068 796
heidi.laitinen@norstat.fi - ZepelNyt ei ole tästä numerosta soitettu kahteen päivään, kun vastasin ja pistin samantien poikki. Mutta koputetaan puuta...
- ArskaMitäs jos kerätään nämä numerot kaikki ylös, ja tehdään porukalla rikosilmoitus puhelin häirinnästä, kun laki siihen antaa mahdollisuuden?
Jos ykityinen ihminen yksin tekee häiriköinnistä rikosilmoituksen, poliisi ei edes persettään jakkarasta nosta, sanoo vaan, et aikas ne soittelee, ja sitten lopettaa, sanoo vielaä senkin, ettei kannata vastata.
Perkele, mullakin puhelimarkkinointi kielto, jota ei Suomessa noudateta ollenkaan. - PeikkoJooo mie oon saanut kans 3-4 päivänä peräkkäin puheluita mut en vastaa noihin 02 numeroihin ollenkaan kun yleensä ne on jotain lehtimyyjiä tai tekee jotain tutkimusta. Joo ja oon muuten Tampereen seudulta!!!
- SarzaSattumalta oli puhelin eilen kädessä, kun huomasin että tuosta numerosta taas soitetaan. Vastasin salamana ja siellä oli joku(!) täti joka halusi tehdä jonkin kyselytutkimuksen. Kysyin miksi ko numero soittanut puhelimeeni viikkotolkulla ja että googlettakaapa tää numero niin näette minkälaista häiriköintiä aiheutatte. Täti selitti jatkuvan soittelun johtuvan siitä, että puhelut tekee tietokone ja jos numero ei vastaa, tietokone soittaa automaattisesti tunnin välein. Oli erittäin närkästynyt kritiikistä. En ehtinyt enkä halunnut jäädä kiistelemään ja kielsin soittamasta enää koskaan. Nyt ei ole puhelin soinut tänään, toivottavasti loppui soittelu.
- millaMulle tuli ekaa kertaa perjantaina soitto kyseisetä numerosta
- kaleviminulle soitti juuri äsken, mutta en kerennyt vastaamaan, vaikka soi aika pitkään.
- merjaJoo tänne pohjoiseen soitellaan kans ja kannatan lämpimästi tutkintapyyntöä kotirauhan rikkomisesta, paska homma kun puhelin soi aamusta iltaan ja sitten luuria korvaan kun vastaa. Jossakin sanottiin että nämä soitot tulis virosta ja menee sitten vastaanottajan laskuun jos sattuu vastaamaan,mene ja tiedä. Tänää soinut jo kahdesti mutten ole vastannut.
+3580265102200 - NiinaNokialle soiteltu TeleFinlandin liittymään 3.7.
- häiriköinti seisSamasta numerosta soiteltu minullekin, elisan mokkulan numerooni. Kolmannen kerran soi äsken, edelliset kaksi peräkkäisinä päivinä, melkein samaan aikaan. HÄMÄRÄÄ. Googletettuani löysin sitten tämän sivun, en ole yksin!
Viestissä pyydetään soittamaan vastaajaan siihen ja siihen numeroon.. en tasan soita, jos vaikka laskuttavat siitäkin hyvästä..
Valitus menemään, kannatan! Tällainen häiriköinti saa loppua. - olin unillaItse kun yövuorolaisena olin onnellisesti nukkumassa illalla niin tästä numerosta joku apina yritti soitella kolmeenkin kertaan. Onneksi sentään puhelin äänettömällä, ei nimittäin paljoa kiinnostaisi heräillä jos kerran samasta numerosta on muitakin häiriköity. Kiitos teille, eipä jää vaivaamaan kun tietää, että muitakin on häiritty eikä mitään tärkeämpää puhelua olla missattu.
- penttiparikymmentä kertaa soitettu jo tuolta parin kuun aikana. parhaimmillaan 3-4 kertaa yhden päivän aikana. tiesin että kyseessä on botti joten en vastannu, tänään vastasin ihan vain piruuttani jos botti lakkaisi soittamasta vastattuihin, mutta paskat, soitti pari tuntia myöhemmin. niin ja luuri meni kiinni saman tien kun vastasin.
hermot meni joten teen kyttäjutun tästä, häirintäähän toi on. - 09400400Called quick two times..nobody online..
Submit a comment about 0265102200 phone number: