30718488

Report a phone call from 30718488 and help to identify who and why is calling from this number.
  • 0
    Morten
    24.03-2009
    De fortsætter åbenbart

    Stå som ejer af lystbåd, vi bruger til fremvisning. Du tjener ca kr 8.800 hver måned. Mulighed 8 personer, først til mølle. SMS din e-mail for UFORPLIGTENDE info - og modtag 2 flasker rødvin"

    Bliver også sendt videre til spamklage
  • 0
    morten
    samme besked her 24.03.2009,, ingen oplysning på nr på enrio eller krak.
  • 0
    Morten
    Har modtaget beskeden 24/3 2009 kl.2038
  • 0
    Morten
    Har også modtaget den besked 34/3 2009 kl. 18.20
  • 0
    morten J
    Morten her. jeg kan se at jeg ikke er den eneste :(
    Jeg håber ikke at de har fri SMS. lol
  • 0
    Morten S
    Har lige modtaget beskeden d.25-03 2009 kl.9.54. Tænkte nok jeg ikke var den eneste.
  • 0
    Kasper
    Nogen der ved hvem afsenderen er? Nogen der har tilmeldt sig en service eller noget i den retning - eller sendt en mailadresse til nummeret ?
  • 0
    Morten Ø
    Har også modtaget det fabelagtige tilbud d. 25.03.09 kl. 12.06.19. Snart er han vist færdig med Morten (da mit efternavn starter med Ø) - hvem kommer så næst i rækken?
  • 0
    Jeanne
    Jeg fik samme besked andgående lystbåden idag, og min mor har også fået den, så mange både kan de vel heller ikke have (;
  • 0
    Morten B.
    Søreme om jeg ikke også blev den heldige modtager af beskeden i dag, 25. marts 13:13.
  • 0
    Morten nr 2
    Så fik jeg også et godt tilbud,
    kunne egentlig godt bruge 8800 om måneden.

    Sådan nogle fjolser... De kunne da i det mindste love en 500-1000, så er der nok flere der bider på..
  • 0
    Morten
    Hej. Jeg har også modtaget spam fra dette nummer 33718488, hvor der stod:
    "Hej. Stå som ejer at en lystbåd, vi bruger til fremvisning. Du tjener ca 8.800 hver måned. SMS din e-mail for UFORPLIGTENDE info - og modtag 2 flasker rødvin.

    Hvad er det for noget møg at modtage??
    Hvorfor sende sådan en besked???
  • 0
    Morten
    Så har jeg også lige fået 2 styks siden klokken 12.00
  • 0
    Morten
    Jeg har også lige modtaget denne ellers "herlige" besked (:
  • 0
    Morten
    Jeps, så ér de nået til Morten! :D Har også modtaget denne dejlige sms:
    "Hej.

    Stå som ejer af en lystbåd, vi bruger til fremvisning. Du tjener ca. kr. 8800 hver måned. SMS din email for UFORPLIGTENDE info - og modtag 2 flasker rødvin."

    hhv. kl. 13:16 og 17:12 fra 20718488
    Er meldt til forbrugerstyrelsen, ellers anbefalede SONOFON mig at jeg skulle melde dem til politiet. Ringede nemlig til dem, da jeg var bange for der var blevet trukket et større beløb på min regning, da jeg i en tanketorsk ringede op til nummeret. Men der var intet blevet trukket. Så det er ikke mobil-"penge" de er ude efter. Åbenbart kun at være UALMINDELIGT trælse!
  • 0
    Morten
    Rettelse til ovenstående. nummeret var 30718488
  • 0
    Morten
    jeg har også fået den i dag..... skrev tilbage [***]@dig.dk tilbage...
  • 0
    Morten
    har også lige fået den 2 gange, melder den klovn til forbrugerstyrelsen, håber vedkommende får en dejlig sommer i en kold celle:-)

    Hej.
    stå som ejer af en lystbåd, vi bruger til fremvisning. Du tjener ca 8.800 hver måned. SMS din e-mail for UFORPLIGTENDE info - og modtag 2 flasker rødvin

    fra +4530718488
  • 0
    Morten
    Jeg modtog også sms'en her for en halv times tid siden.. Læste lige lidt af de comments der var herinde og så at der også var en anden der havde prøvet at ringe, for det gjorde jeg nemlig også selv.. Rart at vide de ikke kan trække noget den vej.. Håber sgu fjolset bliver meldt.
  • 0
    Morten
    Jeg har også modtaget samme sms idag. Og sendt klage til forbrugerombudsmanden.

Submit a comment about 30718488 phone number:

The company that called you.
 
Other phone numbers that starts with 307